Известие

Collapse
No announcement yet.

Степени на перката на радиатора????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Махаш резистора и двете букси ги връзваш заедно и готово. Първата степен ти е като втората.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      A може ли да ми кажете нормално ли е да ми се включва перката на 82-85 градуса за малък интервал от време, а при 92 градуса да ми се включва и да работи докато се охлади (падне под 90) за по-високи температури не съм достигал. Това нормално ли е или имам проблем с показателя на температурата или нещо друго?
      Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Махаш резистора и двете букси ги връзваш заедно и готово. Първата степен ти е като втората.
        Къде е този въпросен резистор? Можеш ли да покажеш със снимки?
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

        Comment


        • #19
          Бе точно в дясно на радиатора. Под дебеля мъркуч на охлаждащата течност. В него влизат две букси.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Снел съм го и е в багажника, но не мога да го цъкна в момента.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Значи когато вързах кабелите на резистора заедно, и пусна тест на бързата и бавна скорост през Алфадиаг, и ми се пуска само бавната скорост - бързата не ще, въпреки че ми се активирва, но на бавна - с 2 думи теста и на бърз и бавен режим активира само бавния, а преди на неработищ резистор, не се активирваше бавния, а бързия си бачкаше.....
              Така че не мисля да се циганея за 18 кинта, и купувам нов резистор.....ако вързването по тоя начин изолирва бързия режим на перката, то ще е добре никой да не го пробва това.....по мое мнение.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Че защо? Тя перката няма да спре когато трябва да се включи бързата скорот. Тя ше спре когато се охлади мотора. Какво лошо видя в това?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  ама сте ламери
                  ако се пестят пари се връва точно на обратно
                  т.е. винаги бърза
                  а къде е проблема ако не се включи бързата остава за домашно
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    Аз не знам при мен дали се включва бързата, защото колата просто не може да загрее на 102 градуса, че да се включи. Като стигне 94 се включва и изключва на 86.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Язи не съм се родил научен, и когато знам нещо дето друг не го знае, гледам да му го обясня в рамките на поносимото търпение......
                      По въпроса предпочитам да стигна сам до изводите и истината....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        Искам да питам нещо правил съм тест Виза и като тествам първа и втора скорост ми тръгва само 2ра обаче като сменях термостата и я бяхме оставили да загрее, перката се включи на 95 градуса някаде, та въпроса ми е ако резистора работи чрез програмата и 2те скорости ли трябва да се включат?
                        П.С. вчера например като се прибирах колата мина над 85 отиваше към 100 но перката не се включи избощо(аз я чаках в гаража да се включи да охлади и да изгася мотора) и вкл климатика той включи перката и пак го спрях а перката се изкл когато охлади мотора!
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Ми аз по принцип пускам тест от екуто към перката - като махнах резистора ми се включва само бавната скорост, независимо дали подавам команда към първа или втора скорост на перката.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Как го разбра дали работи или не?Ще има ли някакво съпротивление когато колата е студена ако откача 2те букси и замеря с мултицета?
                            Свалянето на този резистор става чрез развиването на двете болчета така ли?
                            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                              Как го разбра дали работи или не?Ще има ли някакво съпротивление когато колата е студена ако откача 2те букси и замеря с мултицета?
                              Свалянето на този резистор става чрез развиването на двете болчета така ли?
                              E то се чува - теста се пуска само когато колата е незапалена, на контакт - знам как духа на първа и на втора - не мога да сгреша по тоя показател....
                              Развиваш ги двете, и излиза.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X